Tuesday, December 7, 2010

Trip to Japan!!!

Ini adalah  post bergambar.


Ok guys,I dont know why,but recently,I feel very miserable.I miss Japan a lot.I miss my friends there.and guess what,every time I watch any Japanese movies,I can feel it.I can feel the excitement being there.Oh, pray for me so I can hold up the excitement being there.

Kat depan restoran melayu.
(oleh kerana buffet,so mmg kitorg bantai sbrapa bnyk yg boleh!)
hehe...


Di garden park KLIA.1 hour bfore departure.
masa ni ade jgk terfikir,maybe ni last tyme kitorang brgambar.
kot2 airplane crush ke.
huhu.

Bersama Eiji-san.
dia antara 27 orang jepun di Malaysia yg pndai berbahasa melayu.
respect dia!

Student2 dia mmg gempak.
(no rules for your appearance)
rambut panjang sampai kaki pun x pe.

Ergh!snap senyap2!not fair!
nampak jgk lah muka tu.
haha.
(shinkansen-bullet train station)

Guess what,aku baling mngena tau!'
bullseye!

waargghh!miss it!
I miss the feel of mkn mknn laut je.
huhu~  

Preparation before departure.
(banyak betul borang!safety+medical+insurance)


Kalo korang tengok cerita jepun,mcm ni lah pemandangan dia.
nampak panas.tp suhu 18"C.
bayangkan~


Ok guys,this is only the video for my trip to Japan.Hope u guys will enjoy it.



"hujan emas di negara orang,hujan batu di negara sendiri" 
Bila lah Malaysia nak jatuh hujan duit pulak ye?
daa~

No comments:

Post a Comment

Kawan-kawan setia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...